Esprili Komik Güldürücü Mesajlar

Yazar:


                                  KOMİK MESAJLAR - 2

 Cami Hocasi kadinlara Vaaz Veriyormuş kadinlardan biri sormus: hocam bir muhendisle yatarsam onun cezasi nedir ? Hoca : 3 seneden başlar demiş Avukatla Yatarsam ?5 Sene Demiş Hoca Doktorla Yatsam ? 4 Sene Demiş. Peki Hocam Hocayla Yatarsam Ne Olur ? Hoca : Seni Gidi Seni Sen Cennete Girmek İstiyorun Galiba Demiş (hahahihi)

sen deprem gibi girdin gönlüme fay hattı çizdin yüreğime kalbimde acılar dewam etmekte özlenmektesin bir tanem 8.5 şiddetinde...
 

Gel beri gel beri ,birak simdi o berberi ,ben daha cok seviyorum seni :)....

Bir atınız bir arabanız varsa 3 seye sahipsiniz : bir at , bir araba ve bir at arabası hahaha

Bir sevgilim var onu çooooook seviyorum.Ama o eskimesin diye baska kizlari kullaniyorum...

Gecen gün toplu resim cektirecektik kardeş sen yoksun diye topsuz cektik
 

Sabah talebeyiz,akşam ameleyiz,gece kadıköydeyiz,bir tek uyurken evdeyiz,bu gidişle fazla yaşamayız...

Hasret kaldim Gozlerinin rengine Çikar şu Lensleri

Ne guzel senin Zeka sorunun yok cunku zekan yok

Kopya bir sanattir bizim ogretmen hiç sanattan anlamiyor

Ne olurdu bir yaprağın daha olsa?Bak sevmiyor işte beni hain papatya!!!

0 yorum → "Esprili Komik Güldürücü Mesajlar"

Yorum Gönder

Haberler Haberler

Sitede Ara

Popüler Yayınlar

Aşuk Maşuk | Aşıkların Mekanı: Esprili Komik Güldürücü Mesajlar.
asukmasuk lllLaTenTlll