Esprili Komik Güldürücü Mesajlar

Yazar:


                          KOMİK MESAJLAR - 4

babama değerimi sordum DÜNYALAR kadar dedi, dünyanın değerini sordum beş para etmez dedi..

sürün sürün hayatın boyunca sürün inşallah ailende sürünür çocuklarında sürünsün ARKO KREM (cildinizi korur)

erkeklerin kalbi MARKET gibidir giren çıkan belli olmaz.kızların kalbi MEZARgibidir bi giren bi daha çıkamaz.

Kedilere kanat verilseydi, serçelerin soyu tükenirdi

Birini sevdim intihar etti birini sevdim boguldu Akilli ol senide sewerim :)

Karar vermistim sana dunyanin en guzel en nadide en cekici en gozalici hediyesini gonderecektim ama postaci bana kizdi :\'\'Cik o paketin icinden\'\' dedi :)

Ben bir asik elimde catal kasik,aski yedim bitirdim sana kaldi bulasik

Artik kül yutmuyorum,çünkü dogal gaz kullaniyorum..

HAYATTA 3 YANLIŞ YAPTIM DOĞMAK, BÜYÜMEK, YAŞAMAK, AMA BİR DE DOĞRU YAPTIM SENİ SEVMEK YANLIZ 3 YANLIŞ 1 DOĞRUYU GÖTÜRÜYOR.

Seni dagalar yazsam yagmurlar bozar,dallara yazsam kuşlar bozar.Onun için seni bizim kümese yazdım eee artık seni bozsa bozsa seni bizim horoz bozar:))

Flaş Flaş Flaş ıspanak ilinin maydonoz ilöesine baglı domates köyünde acı biberlerin pusu kurarak şehit ettigi 17 patlıcan törenle mutfaga verildi.Ayrıca yaralanan 25 tane dolmalık biber tencere devlet hastanesine kaldırıldı.Köy muhtarı karpuzun verdigi bilgilere göre 8 uzun namlulu pırasa 3 göz yaşartıcı sogan ve patlamaya hazır 5 kilo mısır ele geçirildi.Gelen bilgiler arasında muhabirimiz hıyar yogurdun saldırısına ugrayarak cacık oldu...

Bir gece uyanırsan ansızın,dalarsa gözlerin karanlıga,bir utanç ürperirse yüreginde,bir sıcaklık hissedersen dizlerinde bil ki o an:Altına Sızdırmışsındır :))

0 yorum → "Esprili Komik Güldürücü Mesajlar"

Yorum Gönder

Haberler Haberler

Sitede Ara

Popüler Yayınlar

Aşuk Maşuk | Aşıkların Mekanı: Esprili Komik Güldürücü Mesajlar.
asukmasuk lllLaTenTlll