Esprili Komik Güldürücü Mesajlar

Yazar:

                                         KOMİK MESAJLAR - 1


Adamın Biri Varmış İkinci Dönem Düzeltmiş :)

değer vermek sadece matematikte işe yarar...

adamın biri cenaze arabası sürüyomuş yoldan geçen kıza hişt del seni biraz gezdireyim demiş kızda hadi beee! deyince herkes bu arabaya binmek için ölüyo ölüyo binmezsen binme demiş.

kalbime gelmek istiyorsan metro otobüsüne bin,sohoda in,redeoda mola ver,cocostar caddesini geç,karşısındaki bakkala gir;bak nediyorum?ALBENİ

Eskiden Ali ata bakardı , şimdi karıya kıza... Eskiden Işık ılık süt içerdi,şimdi votka redbull.. Eskiden ipek ipi tutardı, şimdi ah ipek ahhh:)))

sabah yemek yemedim seni düşündüm öğlen yemek yemedim seni düsündüm akşam yemek yemedim seni düsündüm gece uyuyamadım çünkü açtııııııııııııııııııııııııııııım

Senin için ölürüm dedi inanmadim ispatla dedim öldü enayi :)

kalbim kırık dökük yamalıdır tamirat nedeniyle aşka kapalıdır

Baba derki: Oğlum mujdeler olsun Sana iş buldum Cocuk heyecanlanir ne işi baba ?Baba Cevaplar: Aşagdaki bufede 7 gun vereceksin

0 yorum → "Esprili Komik Güldürücü Mesajlar"

Yorum Gönder

Haberler Haberler

Sitede Ara

Popüler Yayınlar

Aşuk Maşuk | Aşıkların Mekanı: Esprili Komik Güldürücü Mesajlar.
asukmasuk lllLaTenTlll