Espirili Komik Doğum Gunu Mesajları

Yazar:

Espirili Komik Doğum Gunu Mesajları























Mutluluğun Türk Enflasyonu kadar yüksek, üzüntün memur maaşı kadar düşük,geleceğin Demirel’in keli kadar parlak olsun. Doğum günün kutlu olsun.



Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi, karbeyaz tüylerinde dostluk, 


Minareden Atlarım Yaş Gününü Kutlarım


en İÇTEN ve DIŞTAN dileklerimle doğum gününü kutlarım.


Hayyyy senii doğurtan ebeninnnnnnn yanaklarından öpiyim emii


Gündüzün yatta, gecen barda, altında porsche araba, kaldığin ev tripleks villa, gezdiğin yerde herkes sana hasta olsun. Doğum günün kutlu olsun.


doğum günün kutlu olsun (bu mesajı sakla seneye bana bir daha mesaj masrafı yaptırtma)


Güneş kadar sıcak, kartanesi kadar berrak, yağmur kadar saf ve temiz, imf’deki kadar bol paralı bir ömür dileğiyle. Mutlu yıllar.


Tekerleğin icadının 35. yıl dönümü kutlu olsun.


Nice yıllara doğum günün az şekerli olsun.



Bugunu unuttum sandın dimi. Hiç unuturmuyum kankam benim. Ampulun icadının 25. yıl dönümü kutlu olsun.



3x 4y eşittir bilinmeyen bu denklemi çözmeye gerek yok senin doğum günün haberin yok…İyiki doğdun…

Önce küçük bir cenindin fetüs oldun ebriyo oldun bugünlere geldin iyi ki doğdun…


Kepek olsam saçlarında dolaşsam…Kazısan da çıkmasam…Beni yıka yazsa üstünde silkelesen durmadan. İyi ki doğdun…


Yeni yaşını kutlarım eski yaşını şutlarım…


En güzel, en zeki, en tatlı insanım ben. Beni tanıdığın içinse çok şanslısın sen. İyiki doğdun…

0 yorum → "Espirili Komik Doğum Gunu Mesajları"

Yorum Gönder

Haberler Haberler

Sitede Ara

Popüler Yayınlar

Aşuk Maşuk | Aşıkların Mekanı: Espirili Komik Doğum Gunu Mesajları.
asukmasuk lllLaTenTlll