Saçma Doğum Günü Mesajları

Yazar:


Saçma Dogum Gunu Mesajları



















seni gidi emo göbek adı memo iyi ki doğdun cano…


Daha dün diyebiliyorsan geçen yıllara bu yıl da geçeçek nice mutlu yıllara…


Duruduramaz kimse beni seviyorum seni var mı ötesi. Mutlu nice yıllara.


İyi ki doğmuşsun dostum mutlu mutlu yıllara…


aaa inanmıyorum o gün bugün müydü tabi ya bugün kabatoj bayramı mıydı şaka şaka unutmadım tabiki doğduğun bugünü.


En güzel söz henüz söylenmeyendir. Bütün söylenmeyen sözlerle doğum gününü kutlarım.


Başarılar her daim seninle olsun başarılar taşsın çağlayan şelale olsun doğum günün kutlu olsun.

0 yorum → "Saçma Doğum Günü Mesajları"

Yorum Gönder

Haberler Haberler

Sitede Ara

Popüler Yayınlar

Aşuk Maşuk | Aşıkların Mekanı: Saçma Doğum Günü Mesajları.
asukmasuk lllLaTenTlll