Doğum Günü İle İlgili Mesajlar

Yazar:















DOĞUM ĞÜNÜ MESAJLARI KISA DOĞUM GÜNÜ MESAJLARI DOĞUM GÜNÜ İLE İLGİLİ MESAJLAR DOĞUM GÜNÜ DOGÜM GÜNÜ YENİ MESAJLAR ANLAMLI DOĞUM GÜNÜ MESAJLARI







Sen hayatta gördüğüm tek gerçeksin sen hayallerimin biricik prensesisin…İyiki doğdun.


Duruduramaz kimse beni seviyorum seni var mı ötesi. Mutlu nice yıllara.


İyi ki doğmuşsun dostum mutlu mutlu yıllara…


aaa inanmıyorum o gün bugün müydü tabi ya bugün kabatoj bayramı mıydı şaka şaka unutmadım tabiki doğduğun bugünü.


 En güzel söz henüz söylenmeyendir. Bütün söylenmeyen sözlerle doğum gününü kutlarım.


Başarılar her daim seninle olsun doğum günün kutlu olsun....

Bir yıl daha bitti, ama sakin üzülme zaman çabuk geçiyor diye Unutma ki herkes ayni şeyi yaşıyor Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım harika bir yıldı dersin Tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğimle Nice yıllara...



Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yasar, basari merdivenlerini rahatlıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin Sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle... Doğum günün kutlu olsun!



Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, sensizlik ölüm kadar acı, sen nefes kadar önemli, canım kadar değerlisin, iyi ki doğdun birtanem...



Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin Dostluğunun, arkadaşlığının verdiği keyfi sana anlatmam çok zor Kalbim hep seninle İyi ki varsın... Birlikte daha nice yaşlara...


Tonton bir Nine olduğunda bahçendeki sandalyene oturup eski günlerine daldığında hatırlamak istediğin kadar güzel günler seninle olsun Doğum günün kutlu olsun...


Bu bir sms sürprizi Sana şans getirmek için burada Bu yüzden hemen gözlerini kapat ve bir şey dile Mutlu yıllar sana, mutlu yıllar sana..


Kısa bir mesaj olmalı bu.. Sana binlerce öpücük ve sevgi yolluyorum buradan... Bil ki unutulmadın... Doğum günün kutlu olsun!


Bugün bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yasarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini diliyorum Doğum Günün Kutlu Olsun...


Yaşa Sev Gül! Bunlar eksik olmasın yaşamında Yaşın kaç olursa olsun her şeyin en güzeli seninle olsun Nice mutlu, neşeli ve yaşam dolu yaşlara...


Doğduğun gün bulutları yırtarak, bir güneş gibi etrafına aydınlık saçarak girdin hayata. Hep sevgiyle yaşa! Nice yaşlara...


Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması. Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara...


Dünyada essiz bir güzellik varsa o da kalbindedir. Hayatinin bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. İyi ki varsın ve iyi ki doğdun!


Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim...Nice seneler...


Hmmmm bu mesajı neden çekiyorum, unuttum, inan hiç hatırlamıyorum. Dur bakayım... dur dur buldum Doğum günün kutlu olsun !


160 kısa karaktere neler sığdırabilirim diye düşünüyorum ancak aklıma mutlu bir yaş ve sevgi dolu nice yıllar dilemekten başka bir şey gelmiyor. Seni seviyorum...


Doğum gününün sana tıbbı şaşırtacak kadar sağlık, melekleri kıskandıracak kadar mutluluk getirmesi dileğiyle nice yıllara...


Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Doğum günün kutlu olsun...



Güneş kadar sıcak... Kar tanesi kadar berrak... Yağmur kadar saf ve Temiz bir ömür dileğiyle... Doğum Günün Kutlu Olsun


Dalgalar vuruyor sahile,yıdyzlar parlyyor sonsuz mavide bende bitmez sevgimle koşuyorum hep gecelerde. Doğum günün kutlu olsun


Sensiz bir babalar günü geçiriyorum ve inan bana, kendimi çok yalnız hissediyor, çok üzülüyor ve çok üşüyorum, beni üzmeden dön lütfen babacığım [Nokta] [Nokta] Seni seven yavrun



Doğduğun gün bulutları yırtarak, bir güneş gibi etrafına aydınlık saçarak girdin hayata Hep sevgiyle yaşa! Nice yaşlara... 



Sakın üzülme hayatın hızına, en güzel yallar çabuk geçenlerdir Gelece?ini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim Yüzünde her zaman bir gülümseme olsun çünkü sana çok yakışıyor Daha nice mutlu yıllara


Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, sensizlik ölüm kadar acı, sen nefes kadar önemli, canım kadar de?erlisin, iyi ki do?dun birtanem


Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde seninle kutluyorum Nice Yıllara


Pastada mum 12 evimizde bereket dolu idi sen çalıştın sen edindin kaymağını kendin yedin bizi rahat ettirdin Kendın Ettın Kendın Buldun Dogumun Kutlu Olsun…


Sen olmasan nüfusumuz 69 milyon 999 999 olurdu o yüzden bu günün önemi büyükYeni yaşını kutlarım eski yaşını şutlarım bugün doğum günün madem doğum gününü kutlarım

Harbi misin hayal misin,sen benim bir tanemsin iyi ki doğdun şekerim

söyliyimim bilmiyorum. Meraklandırmak da istemiyorum. O yüzden hemen Seni çok seviyorum ve doğum günün kutluyorum.

Yaşananlar güzeldir mazide kalsa da,doğum günün özeldir. Herkes hatırlamasa da…

Ah canım! Yaşlandın mı sen! Merak etme sen tanıdığım en tatlı ihtiyarsın.İyi ki doğdun.

Küçük bir cenindin zamanında fetüs oldun embriyo oldun bu hale geldin iyi ki doğdun…

Doğum günün mübarek olsun canım…

Hem içten hem dıştan tüm içtenliğimle doğum günün kutlarım…

Bugunu unuttum sandın dimi. Hiç unuturmuyum kankam benim. Elektriğin icadının 25. yıl dönümü kutlu olsun.

İyiki doğdun…Bu mesajı sakla seneye masraf yaptırma…

Yeni yaşını kutla eski yaşını şutla…

Tatlı tatlı gülümser,insancıl hareketler doğum günün ya bugün süprizler seni bekler…

Plasentadan çıktığın gün kutlu olsun nice mutlu yıllara:)

Tanıdığım en tatlı insansın, eşsiz bir dost, çok süper bir arkadaşsın.. unutma ki çokda farklısın, hani tarkan diyor ya sen başkasın!

Yaşam dolu yaşlara bakım yap azcık saçlara bugün doğum günün senin hadi süslen gidelim barlara…

Sana yaza yaza yaz geldi.mesaja zam geldi.daha yazacaktim ama konturum bitti…İyiki doğdun…

Uçurumun kenarında da olsan hayata gıcıklık olsun diye gülümse,boşver takma kafana bunlarda geçer mutlu yıllar
Bakışları kes hacı,o bal dudaklar o elma yanaklar söyle başka kimde var,senden iyi bir anne olurdu şaka şaka mutlu yıllar...
 Gülmek senin için bir tutku olsun eğer birgün ağlarsan o da mutluluktan olsun MUTLU YILLAR

BUGUN BIR YASINI DAHA DOLDURMANIN MUTLULUGUNU YASARKEN GELECEGIN SANA KALBINDEKI TUM DILEKLERI VERMESINI DILIYORUM. DOGUMGUNUN KUTLU OLSUN

Bugün belki de çok kişiden doğumgünü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğunen farklısı çünkü tümüyle sevgiyle yazılmış bir mesaj. İyi ki varsın...

DILERIM YENI YASINDA MUTLULUKLARIN EN GUZELINI YASAR, BASARI MERDIVENLERINI TIRMANIRSIN VE DILERIM YUZUN HEP GULER, NESENI HIC YITIRMEZSIN. DOGUMGUNUN KUTLU OLSUN

Bugün doğumgünün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin... Dostluğunun, arkadaşlığının verdiği aaafi sana anlatmam çok zor. Kalbim hep seninle. İyi ki varsın.. Birlikte daha nice yaşlara....

Önce kar idin eridin çağlayan oldun, gonca idin açtın gül oldun, gözümde yaştın bittin gülücük oldun, bir yaş daha büyüdün İYİKİ DOĞDUN

Kısa bir mesaj olmalı bu. Sana binlerce öpücük ve sevgi yolluyorum buradan.. Bil ki unutulmadın.. Doğumgünün kutlu olsun!


GELECEGINI OLUSTURACAK HER YENI GUNUN BIR ONCEKI GUNDEN DAHA GUZEL, ISTEKLERINE UYGUN VE SENI MUTLU EDECEK SEKILDE OLMASINI DILERIM. NICE SENELER.........

Yaşa . Sev . Gül! Bunlar eksik olmasın yaşamında. Yaşın kaç olursa olsun her şeyin en güzeli seninle olsun. Nice mutlu, neşeli ve yaşam dolu yaşlara...


BUGUN BELKI DE COK KISIDEN DOGUMGUNU MESAJI ALACAKSIN, ANCAK SU AN OKUDUGUNEN FARKLISI CUNKU TUMUYLE SEVGIYLE YAZILMIS BIR MESAJ. IYI KI VARSIN...

Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. İyi ki varsın ve iyi ki doğdun!

HATIRLARMISIN DOGDUGUN GUNU... SEN AGLARKEN HERKES GULUYORDU. OYLE BIR OMUR YASAKI OLDUGUNDE HERKES AGLASIN, SEN MUTLULUKLA GULUMSE. IYIKI DOGDUN...


KALBIN HANGI GUZEL SEY ICIN CARPIYORSA HER DOGAN GUNES SANA ONU GETIRSIN DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN...

Dikkat! Bu mesaj sevgi, neşe ve iyi dilek içermektedir. Bir dakika için yaşamın ve seni düşünen birinin olduğunun sevincini hisset ve mutlu ol! Bu mutluluğun her zaman sürsün. İyi ki doğdun. Nice mutlu yaşlara...


DOGUM GUNUNUN SANA TIBBI SASIRTACAK KADAR SAGLIK MELEKLERI KISKANDIRACAK KADAR MUTLULUK GETIRMESI DILEGIYLE...NICE YILLARA


Bir yıl daha bitti, ama sakın üzülme zaman çabuk geçiyor diye... Unutma ki herkes aynı şeyi yaşıyor. Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım "harika bir yıldı" dersin.. Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerinin gerçek olması. Geleceğini oluşturacak her yeni gün, bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olsun! Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara...

Biraz şans, biraz sevgi ve sabır, birer parça zaman, başarı ve memnuniyeti de eklersek malzemelere, hepsini karıştırıp senin için uzun ve dileklerinin gerçekleştiği bir "hayat pastası" yapabiliriz sanırım... Nice yaşlara!

Sakın üzülme hayatın hızına, en güzel yıllar çabuk geçenlerdir... Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Yüzünde her zaman bir gülümseme olsun çünkü sana çok yakışıyor. Daha nice mutlu yıllara...

DOGAN HER GUN SENIN ICIN DOGSUN IKI GOZUM...KALBIMIN DOGUMUYLA BERABER TUM DOGUM GUNLERIN ICIN


GUNES KADAR SICAK... KAR TANESI KADAR BERRAK... YAGMUR KADAR SAF VE TEMIZ BIR OMUR DILEGIYLE

Tanıdığım en tatlı insansın, eşsiz bir dost, süper bir arkadaşsın.. unutma ki çokda farklısın, hani tarkan diyor ya sen başkasın!


Plasentadan çıktığın gün kutlu olsun...


dogum günün kutlu olsun hayat her zaman sana şans getirsin.


hepi börttey tuyu limonata suyu çişini yapta uyu hepi börttey tuyu.


İyi ki doğmuşsun…İyi ki varmışsın… İyi ki benim arkadaşımmışsın…


dogum gunun kutlu olsun mutlu ol senelerce, yıldızlara bak gecelerce dilek tut istediğince gerçekleşsin istediğinde…Nice mutlu ve sağlıklı yıllara…

önüne çıkan engeller dağ ise düz olsun,yürüdüğün yollar uzaksa yakın olsun her diken elinde gül olsun,Allah’ın tüm melekleri seni korusun doğum günün kutlu olsun


Önce kar idin eridin su oldun gözümde yaştın bittin gülücük oldun bir yaş daha büyüdün iyi ki doğdun…


Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin..


hepi börttey tuyu limonata suyu çişini yapta uyu hepi börttey tuyu.


Doğum günün kutlu olsun mutluluğun okyanuslar kadar kocaman olsun

Dallar çiçek açtı inek dağa kaçtı seni gören herkes hayran oldu şaştı.İyiki doğdun prenses...


Hayat çok kısa şeker ama yaşamaya değer iyiki doğdun…


Doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce .sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene.karakollar beni alır sorgular gecelerce.
hiç bekleme belki gelmem,gelemem senelerce Mutlu Yıllar….


Dunyada bir sende bin olsun,kainatta damla sende okyanus olsun,hayatin daima gulucuk,nese ile dolsun ama yine de sevgi olsun…

GUNES KADAR SICAK... KAR TANESI KADAR BERRAK... YAGMUR KADAR SAF VE TEMIZ BIR OMUR DILEGIYLE


Doğum günün kutlu olsun al bu canım senin olsun kader bana seni verdi rüyalarımı gerçeğe çevirdi…


Doğum günün özel bir gün bütün hayallerin gerçek olsun iyiki doğdun iyiki varsın…
Hayat sana bugününde dilediğin tüm iyi dilekleri fazlasıyla versin üzülme kırılma unuttum sanıp darılma sakın…


Bu gün dünyayı istediğin bir renge boya.Rengârenk batan günü al karşına.Bir renk, de kendinden kat. Mutlu yıllar canım…


Yıldırım gibi çaktın, güneş gibi açtın gönlümüze. Söz oldun, mani oldun, saz oldun bestemize.Kutlu olsun doğum günün,nice mutlu senelere


C anımın içisin dedim senin için
A şkın beni yakıp kavurur dedim,
N eyleyim sensiz bu canı dedim
İ nceden bir şiir belki içimden geçen
M utsuzluğun gülleri açarken her gece yüreğimde...


zaman o kadar hızlı akıoyorki bazeen bazı seyleri unutururuz vve zaman oyle kısıtlıdır ki akreplee yelkovan birbirini kovalarrken yollar mesafe olup akıp gitmiş siz bahcenizde sallanan sandalyenizde oturdugunuzda anılarınızıı kaarıstırırken sizi gercekten cok seven birinin olduugunu unutmamanız dilegiyle hepi börty ...

canım yeni yaşın sana sağlık mutluluk huzur ve başarılar getirsin ailen ve sevdiklerinle mutluluklar dilerim doğum günün kutlu olsun güzel insan iyiki varsın...

Yılların sormadığı, yolların yortmadığı, dostların unutmadığı bir ömür için bu doğum günün bir başlangıç olsun, Yeni yaşın KUTLU OLSUN.

Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, sensizlik ölüm kadar acı,sen nefes kadar önemli, canım kadar değerlisin, iyiki doğdun birtanem.

Biraz şans, biraz sevgi ve sabır, birer parça zaman, başarı ve memnuniyeti de eklersek malzemelere, hepsini karıştırıp senin için uzun ve dileklerinin gerçekleştiği bir "hayat pastası" yapabiliriz sanırım... Nice yaşlara!

Dikkat! Bu mesaj sevgi, neşe ve iyi dilek içermektedir. Bir dakika için yaşamın ve seni düşünen birinin olduğunun sevincini hisset ve mutlu ol! Bu mutluluğun her zaman sürsün. İyi ki doğdun. Nice mutlu yaşlara...

Doğumgünün kutlu olsun, mutlu ol senelerce. Sana boncuktan kuş yaptım, konacak pencerene..

Yeni yaşın dilediğin tüm güzellikleri, beklemediğin sürprizlerle getirsin. MUTLU YILLAR!

Her mum hayatının ışığıdır, pastandaki mumlar çoğaldıkça yaşamın daha çok aydınlanacaktır. Yeni ışığın KUTLU OLSUN.


Yeni bir yaşın önce sağlık, sonra dilediğin tüm mutlulukları getirsin! NiCE YILLARA...


seni çok seviyorum aşkım, Bugün her gününden daha özel ve güzel geçsin doğum günün kutlu olsun,

Doğum gününü Kutlar sağlık mutluk ve huzur dolu uzun ömürler dilerim, nice yıllara...,

iyiki Doğdun iyiki varsın Sevgi ve Mutluluk Dolu daha nice doğum günleri dilerim.

Farkında mısın biraz daha yaşlandın, ama olsun sen tanıdığım en tatlı ihtiyarsın

sana daha nice mutlu yıllar ve ömür boyu huzurlu, stressiz ve mutlu bir yaşam diliyoruz.

unutulduğunu sandığın anda gelen doğum günü mesajı

Nice yaşlarını birlikte geçirmemiz dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun sevgilim.

Sen benim mutluluğum, hayatımın en güzel varlığısın. Doğum günün kutlu olsun.

Sevgi sevilen kişiye bir armağandır. Kabul edilip edilmemesi önemli değildir. Önemli olan duyguların ifade edilmesidir. Doğum Günün Kutlu Olsun.

0 yorum → "Doğum Günü İle İlgili Mesajlar"

Yorum Gönder

Haberler Haberler

Sitede Ara

Popüler Yayınlar

Aşuk Maşuk | Aşıkların Mekanı: Doğum Günü İle İlgili Mesajlar.
asukmasuk lllLaTenTlll